Webinarium skierowane przede wszystkim do przedstawicieli firm i instytucji działających w sektorze finansowym, podczas którego opowiemy o efektywnej komunikacji na podstawie case studies wybranych brandów i zaprezentujemy, jak wykorzystywać dane analityczne w działaniach biznesowych. Partner webinarium, Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego, zaprezentuje najciekawsze wnioski z raportu, przygotowanego wspólnie z Federacją Konsumentów, na temat finansów Polaków w czasie COVID-19.
Agenda
Finanse Polaków w czasie COVID-19. Jak pandemia wpłynęła na portfele i zwyczaje finansowe Polaków?
Prezentacja raportu Fundacji Rozwoju Rynku Finansowego i Federacji Konsumentów
Katarzyna Korycka
Gemius
Lucyna Koba
Jak zmonetyzować dane o użytkownikach stron i aplikacji finansowych
Gemius
Mikołaj Gałązkiewicz
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.