Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża

E-commerce

Jesteś dziennikarzem i zastanawiasz się, czy możesz wykorzystać publikowane przez nas materiały? Odpowiedź brzmi „tak”. Poniżej znajdziesz analizy, które powstały z myślą o dziennikarzach. Zostały podzielone tematycznie, aby łatwiej można było znaleźć interesujące treści.

W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: www.gemius.pl, a w prasie adnotacji: Źródło: Gemius.

W przypadku portali społecznościowych prosimy o umieszczenie jedynie tytułu i leadu naszych materiałów z linkiem prowadzącym do treści artykułu na naszej stronie.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia podczas tworzenia materiału i chcesz skonsultować sposób prezentowania danych możesz na nas liczyć.

Ilu internautów odwiedza strony:

  • sklepów www,
  • porównywarek cen,
  • serwisów aukcyjnych,
  • zakupów grupowych,
  • z opiniami o sklepach,
  • z promocjami i wyprzedażami,
  • pełniące funkcje pasaży handlowych,
  • oraz wybrane polskie i zagraniczne strony, np. allegro.pl czy amazon.com
  • Ile czasu miesięcznie internauci spędzają na wybranych serwisach z kategorii handel elektroniczny?
  • Kim jest statystyczny użytkownik stron internetowych z kategorii handel elektroniczny (płeć, wiek, wykształcenie, staż w Internecie, częstotliwość korzystania z sieci, dochód, wielkość miejscowości, z której pochodzi oraz gospodarstwa domowego, status zawodowy, województwo)?
  • Które strony z kategorii handel elektroniczny przeglądają przedstawiciele poszczególnych grup internautów tj. osoby o konkretnym profilu wskazanym według takich cech, jak: płeć, wiek, wykształcenie, staż w Internecie, częstotliwość korzystania z sieci, dochód, wielkość miejscowości oraz gospodarstwa, status zawodowy, województwo?

Zwróć się do nas, gdy szukasz takich informacji o internautach w Bułgarii, w Czechach, w Polsce, na Słowacji i na Węgrzech. W tych krajach, w badaniu, które realizujemy, mamy wyodrębnioną kategorię e-commerce. 

Powołując się na dane podaj źródło: badanie Gemius/PBI

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o badaniu, załączamy krótki opis:

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Gemius/PBI realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Dane z badania Gemius/PBI służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami, a przekażemy Ci więcej informacji o metodologii. 

 

Możesz na nas liczyć jeżeli potrzebujesz wsparcia podczas tworzenia materiału i chcesz skonsultować sposób prezentowania danych